spinnersopstap.reismee.nl

Belangrijke aankondiging SPINNERSOPSTAP

De Spinnersopstap wederom op stap.

Evenals voorgaande jaren gaan de Spinnersopstap, in de kracht van hun leven, weer op stap. Voor de 4e maal in successie naar het prachtige Mallorca. Zondagochtend rond de klok 10 uur worden we verwacht op het vliegveld van Palma de Mallorca. Als gewoonlijk geven we daar een korte persconferentie, daarin leggen we het doel van ons bezoek uit alsook de verwachte tactiek om deze doelen te halen. Daarna vertrekken we met onbekende bestemming, vanwege de door ons gewenst rust en anonimiteit, naar Hotel Taurus alwaar onze fietsen bij Fred Rompelberg 258 gereed staan.

Dat is ook het vertrekpunt van ons eerste etappe. De finish ligt ditmaal bij onze Villa Sion in het plaatsje Pollenca. Dit jaar hebben we voor een nieuwe Villa gekozen omdat onze van gastheer vorig jaar de brui er aan geven heeft. Hij heeft alles opgedoekt, het varken geslacht, zijn vrouw bij het grof vuil gezet en is naar men zegt enorm gelukkig.

Qua accommodatie moeten we dus een enorme stap terug doen. We moeten het nu met 11 ligbedden, geen paarse krokodil in het zwembad, geen shoarma in de naastgelegen weide en bovenal het geknor van ons, inmiddels toch wel vriend geworden, varken. En dat terwijl ik dit op dierendag schrijf, RIP Porky. Ook de omliggende landerijen zijn van 10.000 m2 verkleind naar 9998 m2, het is niet anders! Gelukkig hebben we wel 5 slaapkamers, 3 badkamers, 2 koelkasten voor koud bier, een privé zwembad, een roze krokodil, 2 BarBBQ’s en een enorme overdekte veranda met stamtafel.

De vooruitzichten van het weer zien er iets beter uit dan voor Nederland. De gehele week droog, volop zon en 25o C. We gaan dit jaar wederom een poging doen jullie op de hoogte te houden van onze dagelijkse belevingen.

Veel leesplezier,

Jankees, Hans S, Hans W, Errol en Rob

Jose

Ja jullie zijn er weer bijna klaar voor.
Als groep super hard getraind.
Zo zelfs dat de vrouwen zich zorgen begonnen te maken.
Zijn jullie niet OVER-traind?
Dus mannen doe de eerste dag aub rustig aan.
Hier een wijze raad. ??

Die andere Hans

Komen er ook video verslagen?
Mooi, ook vanuit de drone, met de omgeving...
Ik ga jullie volgen!

Leoni

Heel veel plezier!

Janny

Veel plezier mannen !

Tonny en Peter

Haha, rust en anonimiteit! Vandaar die persconferentie ;)
Met dat plezier gaat het wel lukken. Veel succes!
En José, pas maar op: straks sta je ook bij het grof vuil.
We volgen jullie op de voet (uhh fiets)

Hans S

We zijn er qua locatie en villa flink op vooruit gegaan. De captain weet maximale waar voor de laagste kosten te realiseren, zodat het budget voor eten en drank er niet onder hoeft te leiden.