spinnersopstap.reismee.nl

De SpinnersOpstap© gaan weer op stap!!!

Ons laatste uitstapje Mallorca dateert alweer uit 2022. Door diverse omstandigheden hebben we 2023 overgeslagen. Maar het bloed kruipt toch waar het eigenlijk niet gaan kan. Tijdens één van onze SpinnersOpstap© bijeenkomsten besloten we, na het nuttigen van wat drankjes, dat het er dit jaar toch maar weer van moet komen. Dus, iets ouder, in onveranderde samenstelling vetrekken wij zondag 13 oktober wederom naar Mallorca.

De voorbereiding dit jaar op ons fietsfestijn is niet meer dat wat we vroeger deden. Door de vele verplichtingen zoals vakanties, uitjes, leuke dingen en nog meer vakanties, hebben we dit jaar welgeteld éénmaal als complete groep gefietst. In dat rondje hebben we de verdere voorbereiding besproken. Het besluit was dat we ervaring genoeg hebben en dat trainen iets is voor mensen zonder talent. Individueel hebben we ons verder zelf voorbereid op deze trip, dat varieerde van uiteraard spinnen bij SportplanUitgeest tot veel denken wat we allemaal hadden kunnen doen om in vorm te komen.

Zoals elk jaar hebben we ook nu weer een Villa gehuurd op Mallorca. Dit in de buurt van Pollenca, omdat we van daaruit toch de mooiste tochten kunnen maken en niet te ver van de reuring zitten. De Villa is wederom van alle gemakken voorzien zoals zwembad, grote koelkast, Barbq en niet te ver van de slijterij. Als vanouds zijn de fietsen gehuurd bij Rompelberg265. Ook hebben we weer 2 auto’s gehuurd, 1x een Fiat Doblo bestelwagen waar de fietsen allemaal in kunnen en 1x een Opel Corsa. Dat geeft ons mobiliteit om op elke plek van het eiland te fietsen. Over die fietsen hebben we nog wel enige discussies gehad. Wel of niet doen, zonder was volgens ons ook erg leuk en hoef je maar één auto te huren, scheelt toch weer kosten. Uiteindelijk besloten we, overmoedig geworden door de drank, toch te gaan fietsen. Afijn, we gaan het zien. We houden jullie op de hoogte!!!!!

Janny

1e verhaaltje is alweer leuk !

Karin

Het feest gaat weer beginnen!
Veel plezier met de voorbereidingen

Linda (die van Benjamin)

Ik ga jullie avonturen weer volgen, mannen!

Monique

Veel plezier en pas op elkaar

Piet

Veel succes mannen trap het luie zweet er uit.