spinnersopstap.reismee.nl

Vertrek aanstaande.

Hallo allemaal,

De spinnersopstap gaan ook dit jaar weer op stap. Aanstaande dinsdag, 11 oktober, reizen we af naar het Spaanse eiland Mallorca. Het illustere vijftal gaat het eiland verkennen en daar waar mogelijk verbeteren. Het basiskamp ligt verscholen in de omgeving van het plaatsje Pollensa, de exacte locatie kunnen we vanwege mogelijke onrust van de paparazzi en roddelpers niet prijsgeven. Voor degenen die het toch willen proberen, de villa is geheel aan het zicht onttrokken voor de buitenwereld, evenals het zwembad met BARBQ waar we onze dagelijkse tactiek bespreken.

Aan de samenstelling van het team is weinig veranderd anders dan de som der jaartallen en rimpels.Wederom is er de afgelopen periode veel tot zeer veel getraind, gezond gegeten, weinig alcohol genuttigd en veel gerust. De fietsen worden momenteel geprepareerd door een ingehuurde mecanicien van Rompelberg 268. Maandagavond worden de laatste geheime instellingen doorgegeven, woensdagochtend halen we dan de fietsen op en starten met de eerste etappe.

Middels dit blog gaan we weer proberen om de thuisblijvers op de hoogte te houden. Dit zover de censuur het toelaat.

Namens de Spinnersopstap, we hebben er zin in,

Benjamin

Jeannette van Ingen

Vermijd obstakels in haarspeldbochten en laat weten wanneer jullie het geheime wapen in gaan zetten. Wij nemen toch maar voor de zekerheid een abonnement op Telegraaf en Privé. Dit, omdat we niets willen missen van deze zeer zware, bijna onmogelijke, expeditie.