spinnersopstap.reismee.nl

Addendum dag 3

Zoals beloofd hier het verslag van de avond van dag 3.

Man, man, man, wat zijn we daar goed weggekomen. We zijn tot laat van slag geweest. Onze oliemagnaat had de tos verloren en moest rijden. Bij het vertrek zaten we reeds volledig in onze riemen gesjord. Dat was geen geen verkeerde gedachte van ons. Vanaf het vertrek kregen we zeer veel aandacht van onze medeweggebruikers. Zwaaiend, toeterend, seinend met lichten, iedereen had de volle aandacht voor ons. In eerste instantie dachten we nog dat we behoorlijk populair geworden waren de afgelopen dagen. Echter, bij aankomst, net voor het restaurant bleek alleen de binnenverlichting te branden. Verder reden we volledig incognito en in het donker. Nadat eenieder de grond grond had gekust bij het uitstappen zijn we op weg gegaan op zoek naar een restaurant met Valium op de kaart. Na een rustige maaltijd (door de valium) besloten we weer naar de Villa te rijden. Dit keer, je raad het al, met alle verlichting aan de we aan boord hadden.

Veilig thuis aangekomen hebben we een borrel genomen op de goede afloop. Onder verder genot van een drankje de rit voor morgen besproken, overmoedig geworden door deze gebeurtenissen besloten we de meest risico volle afdaling van het eiland te gaan doen. Niets kon ons meer tegenhouden nu.

De olieman met recht.

Alles in oliekannen en lege kruiken. Gezien de reputatie van het gezelschap dacht ik er goed aan geen aanleiding te geven noch enige rumoer te veroorzaken. Voor je het weet staan de boulevard bladen weer vol van de uitspattingen van dit losgeslagen zooitje. Het heeft goed gewerkt. Er is geen nationale onrDiseminado Poligono 4, 7, 07460, Illes Balears, Spanjeust ontstaan, het volk kon weer rustig slapen.

De olieman met recht.

Het is laat. De zorgen eisen hun tol. De nationale onrust is tijdig bedwongen. Ook op de Balearen.

Rob

Je bent gewoon moe ouwe!!