spinnersopstap.reismee.nl

Dag 6, de thuisreis

Zoals gisteren al aangegeven, dat haalt ie nooit. Kwart over zes begon ie al met geluid te maken, dit zodanig dat we wakker moesten worden. Alles in no time gereed gemaakt en op stap naar het vliegveld.

Op het vliegveld de huurauto's afgetankt en afgegeven bij de Car Rental Return. Vandaar rustig naar de incheckbalie (met ik schat nog zo'n 150.000 mensen) gelopen en de koffer afgegeven.Toen door naar de securety (weer met dezelfde 150.000 mensen) en naar de gate gelopen. Wat wel wonderlijk was, was dat onze vlucht eerst niet op het bord stond, kort daarna wel maar met een vertrektijd die ruim een uur later zou zijn. UIteindelijk met een half uur vertraging richting Amsterdam vertrokken waar Karin en Linda ons op stonden te wachten.

Nu zijn we weer veilig thuis en genieten na van 6 mooie dagen.

Uw reporter

Hans w

Captain, bedankt voor de organisatie van deze mooi trip. Je kan zo langzamerhand wel een eigen Rimpelberg kantoor beginnen. Verder wil ik ook de andere teamleden bedanken voor hun gezelschap en het vasthouden van de goede teamspirit. Ik weer een paar geweldige dagen gehad en zoals Mo schrijft super relaxed (of gewoon moe ;) ) thuis gekomen. Tot slot " Het was echt, maar dan ook echt, een lekker wijntje.