spinnersopstap.reismee.nl

Addendum dag 6

Met dit blog heb ik de lezers getracht een inkijk te geven van onze dagelijkse belevenissen. Alles wat hier is geschreven dient met een knipoog te worden gelezen, zeg maar: cabaret.

Als uw schrijver heb ik enorm genoten van het illustere gezelschap waarvan ik onderdeel was. Ik heb alle teamleden de laatste dagen enorm boven zichzelf zien uitsteigen, dat is een voorrecht om van dichtbij mee te mogen maken.

The Banker, de constante factor in ons peleton, favoriete uitspraak "het is echt een lekker wijntje". The Account, wat een doorzettingsvermogen, "opgeven is geen optie". The Notary, altijd scherp tijdens de koers en natafelen, "een echte bikkel". De Olie Magnaat, met kop en schouders onze koprijder geworden, "petje af en diep respect".

De komende periode gaan we weer nieuwe plannen smeden, ik heb er zin in.

The Road Captain, uw verslaggever

Reacties

Reacties

Linda

Mannen, het was weer een genot om jullie reisverhalen te lezen. Ik weet wat volgend jaar onze vakantiebestemming zal zijn. Tot volgend jaar. Een lustrum: 5 jaar. Adios.

Karin

Benjamin, bedankt voor de leuke verhalen. Genieten voor jullie maar dus ook voor ons???????? op naar het lustrumjaar

Mo

Ik heb genoten van de verhalen en geniet nu van de uitgebreidere versies van de anekdotes. The Banker is super relaxt en gezellig thuisgekomen (of zou het dat speciale wijntje zijn?), dus ik stel voor dat jullie dit blijven doen, met of zonder fiets ;-) Bedankt voor je schrijfsels Captain!

Hans

Bedankt Captain voor je proza maar bovenal de perfecte organisatie en om het zooitje ongeregeld in goede banen te houden. Dat je zelf wel eens een rondje teveel draait vergeven we je graag. Jeugdige overmoed zullen we maar zeggen. En als je geen last van je rug had gehad fiets je ons er vast stuk voor stuk uit. Het siert je des temeer dat je er echter de voorkeur aan gaf om persoonlijke aanmoedigingen te geven voor wie het ff moeilijk had if twijfels had. Niet te vergeten: Voor de organisatie van heerlijke BBQ en een goede maaltijd kunnen we je bij ieder aanbevelen. Mooie tijdvulling als je straks 50% extra tijd over hebt. Chapeau!

Linda

Het was een genot om jullie belevenissen weer te volgen via o.a. dit blog. Goed gedaan, Benjamin! Als je 50% korter werkt kan je naast het bbq-en misschien verhalen gaan schrijven! Ik hoorde al stemmen opgaan om volgend jaar weer naar Mallorca af te reizen en daar het 6e (fiets)jaar te gaan volmaken? Nóg een bestemming voor je, Benjamin, als je 50% korter werkt: gids spelen op Mallorca. Ga ik wel mee!!
Mannen, tot volgend jaar!!!! Vaya con dios.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!