spinnersopstap.reismee.nl

Even voorstellen

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. De "Spinners op stap". In navolging tot vorig jaar dit jaar wederom een reisblog!! De teamsamenstelling is, in vergelijking met vorig jaar, op één punt gewijzigd. We hebben een nieuwe aanwinst erbij!! Geheel in stijl van het overgrote deel van het team is deze uitbreiding de zestig ook ruim gepasseerd. De grote kracht van de toevoeging zit 'm in afterpartys en dan met name in het dansgedeelte.

Maar goed, even terugkijkend op vorig jaar. Errol is nagenoeg hersteld en heeft vele km'ers op de Taxcks getraind afgelopen winter hetgeen geresulteerd heeft in een geweldige conditie. We gaan veel van hem verwachten deze reis. Hans W is onveranderd ten opzichte van vorig jaar, een outsider tijdens de klimmen die we gaan doen. Jankees is helaas ook de zestig gepasseerd, fietst erg goed momenteel, maar is bezig met z'n motorrijbewijs (meer ga ik dus niet uitleggen). Onze nieuwkomer Hans S is van het soort dat nooit opgeeft, de geest probeert sterker te zijn dan het lichaam. Verkeert in de vorm van zijn leven. Benjamin Rob rommelt hier tussendoor en probeert het team tot één geheel te smeden (nog niet gelukt tot nu toe).

Het parcours dit jaar gaat door de Limburgse en Belgische heuvels. Veel klimmen dus met gevreesde tegenwinden in het verschiet. Gelukkig hebben we een mooi accommodatie gevonden waar we, na gedane arbeid, prima kunnen uitrusten. Ieder heeft zijn eigen kamer en sommige zelfs een eigen toilet (hetgeen ook wel noodzakelijk is). Ook zit er een infraroodsauna in de bungalow, dan kunnen de oudjes zich eerst even opwarmen alvorens de rit aanvangt.

Ons vertrek is vrijdag 29 augustus aanstaande en we gaan maandag 1 september weer naar huis.

Middels dit blog zullen we u weer op de hoogte houden van onze dagelijkse strijd.

Groetjes,

De spinners op stap

Suzanne

Succes heren!! De dames zullen acte de présence geven tijdens de reguliere spinningles zaterdag. We zullen Jerry steunen tijdens zijn zware taak om Rob te vervangen.